2015. február 5., csütörtök

Kiakadtam...

A most következő sorokat a harag íratja velem, szóval bocsánat, ha nem igazán lesz szalonképes. Mindegy, a billentyűzet eltűri. Szóval... Pont ma délután került a szemem elé egy cikk, amely címe szerint a 10 legnagyobb magyar zenei ízlésrombolót gyűjti össze. Na oké, eddig még nem is lenne vele semmi baj. Még azzal sem, hogy a kedvenc bandámat, a Hooliganst hozza az első helyre. Ízlések és pofonok. Ám az indoklás eléggé kibaszta nálam azt a bizonyos biztosítékot. Ugyanis tele van erős túlzásokkal és értelmetlen fikázással. Például egyenesen Kozsó bácsi teremtményeinek nevezni őket szerintem tényleg túlzás. Mondjuk aki példának nem is tudja tőlük felhozni, csak a Királylányt, és azt is csöpögős dalnak titulálva... Holott, ha egy kicsit is a szöveg mögé nézünk, talán talál mögötte az ember egy kis iróniát. Na mindegy. De azért a cikk írójától megkérdezném: Egyáltalán belehallgatott már a Hooligans első három albumába, vagy tudna sorolni még néhány dalt a legismertebbeken kívül? Olyat, amit csak azok ismernek, akik koncertre járnak (mint például én és a barátaim). Mert ha nem, akkor erősen ajánlanám neki, hogy vegye elő azt a bizonyos három albumot, meg menjen el egy koncertre, csak, hogy lássa, mi megy ott. Akkor talán nem írna ilyeneket.
Magam részéről egyébként már megszoktam, hogy ha azt mondom, szeretem a Hooliganst, húzzák páran a szájukat rá, hogy nyálas, meg tinilányoknak való, stb. stb. De nem érdekel, mert nekem a tinikoromat jelentik a Kánaán, Szenzáció, Vírus, Bohémélet és Privát Mennyország albumok. A koncertek pedig egy-egy remek alkalmat egy jó bulira és találkozni a barátaimmal. És pontosan ez az, amiért szeretem a Hooliganst. Ez a laza, bulis, életigenlő érzés, ami árad a zenéjükből mind albumon, mind élőben. Na, erről ennyit. A végén azért még hadd szóljon A vér nem válik vízzé, mert szerintem pont idevág:

4 megjegyzés:

  1. Teljesen egyetértek...
    Cintia :)

    VálaszTörlés
  2. Teljesen egyetértek! Ugyan még csak 14 vagyok, de annyit, ha megengeded, mondanék, hogy annak a bizonyos cikknek az írója szerintem hiába pofázik és írkál hülyeségeket, mert amíg ő ezt leírja teszem azt mondjuk 50 embernek- akit érdekel- addig fiúk ezreknek adnak koncertet! Ettől ő nem lesz több.. Csak a figyelemre vágyakozik.... Az meg a másik fele, hogy kit érdekel, hogy ő mit gondol?! Szép estét és szard le! 😉😊😃😊

    VálaszTörlés
  3. http://hammerworld.hu/2015/02/05/vic-willow-mi-jon-a-dr-melancholia-utan/
    a lentebb linkelt "zene" után azt hiszem mindent értek...
    de ez a Tankcsapdáról írt is elég jól sikerült:
    http://www.nowmagazin.hu/?p=17895
    és hogy a Tankcsapda csak ígéret maradt? kétlem de ha mégis hát őket legalább van aki szereti, ugyanúgy mint a Hooliganst, viszont Dr.Melancholiáról valahogy úgy érzem nem sokan hallottak és azok közül is kevés szereti.... (persze lehet rosszul gondolom)
    Amugy leginkább No comment az ilyen emberekre... Ezzel szerintem leginkább azt probálja elérni hogy megemlít pár ismert, kedvelt zenészt, zenekart és hiába fikázzák le amit írt mégis róla beszélnek... Ha máshogy nem legalább így meglegyen a hírnév...
    http://hammerworld.hu/2015/02/05/tankcsapda-korszerutlen-suttyosag-az-alkeszeknek/
    HW hozzászólásokkal teljesen egyetértek...
    (te megveded a Hooliganst, én a Tankokat :D)
    Cintia (ismét) :D

    VálaszTörlés
  4. Köszi, Móni és Cinti! :) Egyébként meg azt mondom, hogy a közönség a legnagyobb kritikus. Hozzáteszem, minden befutott zenekar megkapja, hogy "elkurvultak", így van ez a Hooli, a TCS, sőt még a Junkies esetében is, de ha figyelmesen hallgatja az ember az újabb albumokat, tutira találni fog egy-egy dalt, amiben ott van az a régi feeling, ami miatt megszerette őket. És azt se feledjük el, hogy mindhárom felsorolt név mágnesként vonzza az embereket a koncertjeikre. Például a Hooligans jövő hét szombati Valentin bulijára minden jegy elkelt. De legyen az ismert, vagy kevésbé ismert banda, legyen maroknyi közönség, vagy tömeg, ha megőrülnek a színpad előtt, akkor a banda is jól csinálja a dolgát. Azt hiszem, ezzel mindent elmondtam.

    VálaszTörlés