2017. augusztus 30., szerda

Nehezebb, mint gondoltam...

Mármint visszatérni az íráshoz. Ugye augusztus végén megígértem, hogy kicsit sűrűbben jelentkezem majd új beszámolókkal és egyéb dolgokkal. Ehhez képest megint egy rakás beszámolóval vagyok lemaradásban.
Persze most gyárthatnám a kifogásokat ezerrel, hogy miért nem voltam képes leülni a gép elé és írni, de minek... Meg ugye könnyű a munkára fogni... De az igazság az, hogy sokszor tényleg semmi erőm és energiám még írni is, annyira elfáradok agyilag... Bár épp jelenleg szabadnapos vagyok.
Vagy mondhatnám azt is, hogy kiégtem. De ez is csak részben van így. Mert azt veszem észre magamon, hogy közben folyamatosan tele vagyok ötletekkel, csak úgy zsong a fejem a sok írnivalótól, de valamiért soha nem jutok el odáig, hogy le is írjam. Ezt a kis bejegyzést is hónapokba telt megírni.
Koncertek, beszámolók? Hajajj... Ez egy külön story. Ugyanis meló végére általában olyan állapotban vagyok, hogy örülök, ha ledőlök aludni... A szabadnapomon meg ugyancsak inkább a döglést választom.
Ám most azt hiszem, tényleg itt az idő, hogy mindent újrakezdjek. Mert igen, kurvára hiányzik az, hogy visszaüljek a monitor elé és kiírjak magamból mindent, amit szóban nem mindig sikerül elmondani. Legyen az egy koncertélmény, egy hétköznapi kis történet, vagy éppen egy adott téma, amiről nekem is megvan a saját kis véleményem.
Ha a naptárra nézek, azt látom, hogy már megint egy év telt el két írás közt és nem sikerült betartanom az ígéretem. Bár amíg ez a politikusoknak sem megy, akkor én minek stresszelek... Újabb ígéretet viszont már nem teszek, mert félő, hogy az is így végzi. De azért megpróbálom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése