2015. május 25., hétfő

Ajánló - Vuk, a Vad Negyed lánya

Ebben a kis bejegyzésben szeretnék egy olyan valakit bemutatni, aki rengeteget jelent nekem. Nem csak, mint író, hanem, mint barátnő és lelki társ. Ismerjétek meg Vikit, vagyis Vukot.
Úgy öt évvel ezelőtt ismerkedtünk meg Facebookon, mint Hooligans rajongók. Eleinte még úgy nem nagyon beszélgettünk, de ott voltunk egymásnak az ismerősök közt. Aztán valami történt. Egy kommentáradat folytatásaként elkezdtünk beszélgetni egymással, majd Viki elkezdett mesélni egy akkor készülő projektjéről, Hooligániáról. Mivel én már ekkor aktívan írtam, így véleményért egyszer elküldte nekem az akkor még félkész művet, amit én első olvasásra imádtam. Aztán szóba került más is. Aztán úgy alakult, hogy mindketten kicsit megzuhantunk lelkileg. De hol Facebook chaten, hol MSN-en megosztottuk egymással a bajainkat, bátorítottuk egymást. Végül Vuk részben az én hatásomra (megmutattam neki a Vadvirágot) átváltozott vadóccá. Azon bizonyos kaposvári Szilveszteren pedig végre személyesen is találkoztunk. Azta, de rég volt... De sosem felejtem el, ahogy felkaptam a hátamra és körbeszaladtam vele a téren. Aztán elvonultunk egy üveg boroskólával és a csillagos ég alatt dőlt belőlünk a hülyeség...
Később kicsit kevesebbet beszélgettünk ugyan, de a kapcsolat megmaradt. Aztán úgy két éve, Vuk elindította saját, Imák a Vad Negyedből címre keresztelt blogját. Ez egy utalás egyik kedvenc dalára, a Wild Side-ra, a Mötley Crüe-tól. És igen, az ő novellái is rendkívül komorak és sötétek, sőt néhol talán elmebetegnek tűnnek, de pont ez a jó bennük. Az írás mellett aztán 2013 őszén Vuk megalapította a Magyar Glam Rockerek Közösségét, hogy összegyűjtse a magyar glamstereket. Valamint tavaly elindult a Rockvilág.hu internetes rockrádióban saját, Glamblokk nevű műsora. Bár elég ritkán jelentkezik új adással (momentán leköti az érettségi), mégis jó móka hallgatni.
Íme néhány elérhetőség:
A blog, ahol Vuk novelláit olvashatjátok: Imák a Vad Negyedből
A glam közösség: Magyar Glam Rockerek Közössége
Vuk rádióműsorát itt hallgathatjátok: Rockvilág.hu
A Glamblokk Facebook oldala: Glamblokk - Rockvilág.hu
És végül Vuk Ask.fm oldala: Vuk
Az utóbbi másfél évben pedig ismét többet beszélünk Vikivel és már nagyon érik egy újabb találkozás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése