2015. április 16., csütörtök

Koncertre azért megyek, hogy jól érezzem magam!

Egy ideje már érlelődik bennem ez a téma, de most végre eljutottam odáig, hogy ezt le is írjam. Öt év aktív koncertre járás (Előtte is voltam már néhányon) után azt kell mondjam, még mindig iszonyúan ki tudok akadni bizonyos embereken. Hogy milyen emberekről is van szó? Konkrétan azokról, akik beveszik magukat az első sorba, aztán egész koncert alatt csak állnak egy helyben, mint egy faszent, a kezükben telefonnal, vagy fényképezőgéppel, vagy kamerával. Ja, és ha mellette ugrálsz, bulizol, ahogy egy koncerten kéne, akkor te vagy a köcsög, mert belerondítasz. Arról nem is beszélve, hogy a készített fotókat-videókat leginkább csak egy szűk kör látja.
Hogy őszinte legyek, erre a dologra már "barátságom" is ment rá. Akik ismernek már nagyjából 4-5 éve, vagy kicsit kevesebb, azoknak nem nagyon kell elmesélnem a sztorit. Nem mondok most nevet, de páran úgyis tudják, kiről van szó. Szóval elegem lett abból, hogy nem tudtam mellette teljesen elengedni magam, mert arra kellett figyeljek, hogy ő tudjon mellettem fotózni. Meg még egyéb dolgok, most nem mennék bele. Oké, igen, a jelenlegi koncertes barátaim-ismerőseim között is többen vannak, akik koncert közben fotóznak, sőt, nagyobb, komolyabb géppel. És természetesen én magam is szoktam fotózni koncert közben. DE! Mi nem felejtjük el, hogy miért állunk be az első sorba. Pontosan azért, mert mi, ha nem is ugrálunk (ha épp fáj a lábunk), de tapsolunk, éneklünk, tehát lerí rólunk, hogy élvezzük a bulit. És nem zavar az, ha valaki mellettünk ugrál. Hiszen ez a természetes, fotózni inkább csak pihenésképpen szoktunk.
Ja és ami még szerintem idevág: A februári Hooligans koncert után kaptam egy kérdést Ask.fm-en, ami kicsit kivágta a biztosítékot. Mivel kb. azt éreztem ki a kérdésből, mintha nekem (Pont nekem) tudnom kéne, hogy a Hooliganses fiúk közül ki flörtöl a legtöbbet. Mi a franc vagyok én, kém? Nem azért járok a koncertjeikre, hogy utánuk kémkedjek. Oké, néha koncert után látok érdekes dolgokat, de azt megjegyzem magamnak. És nem vadászok az ilyen pillanatokra. Egyébként meg az se érdekelne, ha egy koncert után 10 nőt... Na, szóval értitek. Egy a lényeg: Én koncertek (És itt mindegy, hogy Hooligans, vagy valami más) alatt és után elsősorban BULIZNI szoktam. Hiszen ezért megyek oda.
Egy szó, mint száz: Ha mellém állsz koncerten, készülj fel rá, hogy ugrálni-tombolni-bulizni fogok melletted és NEM KÉREK ELNÉZÉST érte, ha belerondítok a fotódba-videódba. Ennyi.

2 megjegyzés:

  1. Megint semmi kifogásom és teljesen egyetértek. :D tehát, ha összejön a buli, akkor melléd állok és tombolunk ;) :D
    Üdv:" Írólány" :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naná, hogy mellém állsz. :D De ott tombolni KELL! :D

      Törlés