2015. május 23., szombat

Ajánló - Flex Hartzler

Most egy olyan fiatal író-költőt szeretnék bemutatni nektek, akit ugyan csak kb. másfél éve ismerek, de kivívta az elismerésemet. Ő Flex Hartzler.
Ha jól emlékszem, úgy 2013 őszén találkoztam először a nevével Facebookon, a Magyar Glam Rocker Közösség oldalán, melynek vezetője, Vuk mindkettőnkek nagyon jó ismerőse, sőt barátja. Nem emlékszem már pontosan, hogy is lettünk ismerősök, de arra igen, hogy Flex ajánlotta nekem az Oberon Magazint, ahová ő is rendszeresen ír. Kíváncsiságból elkezdtem olvasgatni a verseit és a cikkeit és azt kell mondjam, meggyőzött. A versei ugyan elsőre talán sötétek, horrorisztikusak, netán elmebetegnek tűnhetnek, de pont ettől jók. Mert másabbak, mint az én írásaim, amik elég vidám hangvételűek. Jó, tegyük hozzá, engem pont azért szeretnek, mert még ha össze is csapnak a fejem fölött a hullámok, akkor is megmarad az életkedvem. Ha máshol nem, hát az írásaimban.
Ha felkeltettem az érdeklődéseteket, ITT olvashatjátok Flex bemutatkozását és a Magazin oldalán eddig megjelent írásait. Valamint lájkoljátok az Oberon Magazin Facebook Oldalát. Magam részéről annyit fűznék hozzá, hogy bár Flex és én még személyesen nem találkoztunk, remélem mégis hamarosan sort kerítünk rá. Egy-két Somersby kíséretében. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése