2021. szeptember 12., vasárnap

Annyi minden vár...

 Tíz évvel ezelőtt elindult valami. Kb. egy hónap gondolkozás után egy késő nyári napon útjára indítottam egy blogot, ahová addig megélt koncertélményeimet írtam le. Persze, már akkor is tudtam, hogy többet szeretnék ebből kihozni és így is lett. Az első néhány leírt emlék után sorban jöttek az éppen aktuális koncertélmények, beszámolók és egyre többen is olvasták. Ez lett az Annyi Minden Vár blog.

Hogy miért pont Annyi Minden Vár? Egy Hooligans dalról kapta a nevét a blog, ami egyébként az egyik személyes kedvencem a Bohémélet albumról. Úgy éreztem, legjobban ez a dal passzol a blog szellemiségéhez, meg kicsit az akkori lelkivilágomat is tükrözte. És mert az elején jó részt Hooligans koncertek beszámolóit írtam le, mivel elsősorban az ő koncertjeikre jártam. Idővel persze ez változott, hiszen elkezdtem másfelé is kacsintgatni. Aztán már eléggé bővült a lista, szinte minden hónapot úgy kezdtem, hogy tele voltam tervekkel. Ami vagy megvalósult, vagy nem...

Lényeg a lényeg, imádtam csinálni. De hat éve valami történt, amire én magam sem tudtam magyarázatot adni. Mikor Pestre kerültem, úgy hittem, fasza lesz, annyi koncertre megyek el, amennyire a meló mellett tudok és valamennyiről beszámoló is lesz. Aha... Csak aztán jött a pofára esés. Ugyanis a koncertre járás megmaradt és tényleg amit lehet próbálok összehozni, de a beszámolóírás már nem jött össze. Pedig többször is nekifutottam a dolognak, de sajnos valahogy mindig elakadtam. És ez mocskosul zavart és zavar a mai napig is, hiszen ez volt a fél életem. Az okát pedig talán abban látom, hogy melóban sokszor annyira lefáradtam, hogy egyszerűen képtelen voltam összeszedni a gondolataimat a beszámolóíráshoz. Pedig a telefonom tele van a koncertes fotókkal és az Instagram oldalam is. Tehát nem magával a koncerthajhászással hagytam fel, csak az írás már nem ment.

De így, hogy már most túl vagyok a tizedik évfordulón, egyre inkább azt érzem, hogy hiányzik a dolog. És egyre jobban. Persze, akinek csak említettem ezt a dolgot, mindenki biztatott, hogy tegyem meg, indítsam újra a blogot. Nos, a tervek fejben már léteznek, csak neki kell üljek. És ki tudja... Talán az indítástól eltelt tíz év múlva tényleg feltámad hamvaiból az Annyi Minden Vár. Szurkoljatok, hogy összejöjjön!

És persze: Boldog Szülinapot, Annyi Minden Vár blog!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése