2024. január 9., kedd

Hello, 2024!

Üdv újra mindenkinek és ezúton is kissé megkésve, de boldog 2024-et kívánok! Igazság szerint terveztem, hogy év végén összekaparok egy kis összefoglalót 2023-ról, de némi technikai probléma közbeszólt. Egész pontosan kb. egy hónapja megadta magát a laptopom töltője és csak ma sikerült újat szereznem. De vágjunk is bele...

Hogy igazán mit vártam az évtől, azt nem tudom, bár elég optimistán álltam hozzá. Vagy inkább úgy, hogy volt pár előzetes tervem, de azon kívül lesz, ami lesz alapon vágtam neki. És a terveim nagy része, amúgy be is jött. A legjobb hónapom egyébként a május volt, konkrétan egy hónapon át ünnepeltem, hogy 33 éves lettem. Hahaha... Lehet, hogy lassan már vén nyanyának számítok, de lélekben nem is tudom... Valahol a 19 és 27 közt... De nem is zavar igazából. És persze ott volt az egész év számomra legjobban várt eseménye, a május végi Mötley Crüe és Def Leppard koncert. És igen, ki merem jelenteni, egy álom vált valóra, hogy két ilyen legendás bandát élőben láthattam. Persze ez tényleg megérdemelt volna egy amolyan igazi Annyi Minden Vár-féle beszámolót, de ugye ehhez tényleg össze kéne szednem magam fejben. Egyébként vannak rá terveim, hogy újraindítom azt a blogot és új dizájnnal, új beszámolókkal jelentkezem ott is. Hiszen nagyjából négy évig az életem szerves része volt és bevallom, időről időre hiányzik. Aztán ott volt a nyár... Aminek nagyjából a felét éjszakásként töltöttem, de szerencsére nem az egészet. Igen, ha van, amit utálok, az az éjszakás műszak. Még jó, hogy nappal nagyobb szükség van rám. :P És persze voltak nehéz időszakok is, aminek az utóhatásait még mindig érzem, de ha minden jól alakul, tavaszra azt is magam mögött hagyom. De azért minden jó, ha a vége jó, legalább a karácsony és az év utolsó napja is a tervek szerint alakult.

És hogy mit várok 2024-től? Sokat és semmit. Vagyis sok jót és semmi szarságot. Bár tudom, hogy utóbbit úgysem kerülöm el, akkora szerencsém sajnos nincs. Bár az talán már a javulás jele, hogy nem egy év telt el két iromány között, hanem csak egy fél. Szóval határozottan úgy érzem, alakul a dolog.

Végezetül pedig íme egy selfie, ami a szilveszteri bulin készült a 101 klubban. Igen, mosdós selfie, de egész alakos tükör ott van, én meg a teljes outfitről akartam képet.


Úgyhogy nincs más hátra, mint előre, fejjel a 2024-es évbe! Puszi, pacsi, ölelés

Kat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése